השרה גילה גמליאל: "לפיד וגבאי נמצאים בנשף מסכות"

איתי גדסי No Comments on השרה גילה גמליאל: "לפיד וגבאי נמצאים בנשף מסכות"

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל על מתקפות לפיד וגבאי כנגד הליכוד ונתניהו: "כולם מדברים על נתניהו, אבל בואו נדבר על נשף המסכות של לפיד וגבאי" • "אני אף פעם לא יודעת לאיזה יאיר לצפות. ליאיר הימני זה מה- BDS , ליאיר הדתי זה מהכותל או אולי ליאיר האנטי חרדי זה מהמתקפות"

לפיד ובנט צילום: איזק הררי, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה גילה גמליאל אמרה את הדברים במהלך נאומה שפתח (חמישי) את הכנס השנתי של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל המתקיים בסוף השבוע הזה אילת.

השרה גמליאל התייחסה בדבריה למיזמים חברתיים ודיגטליים שמוביל משרדה, מיזמים לצמצום פערים חברתיים ומתן הזדמנויות שוות לאוכלוסיות חלשות.

במהלך נאומה התייחסה השרה גמליאל למתקפות של יאיר לפיד ואבי גבאי על מפלגת הליכוד ועל רה"מ נתניהו: "כולם מדברים על נתניהו, אבל בואו נדבר על נשף המסכות של לפיד וגבאי. רק לפני שבועיים בפרק של תכנית הריאליטי "המרוץ לימין", המתמודדים יאיר לפיד ואבי גבאי, התחרו בלהט מי יעלה יותר את ירושלים על ראש שמחתו. הבוקר, אני שומעת את אותו לפיד מצר על המחירים הכבדים של אותה הצהרה הקובעת כי ירושלים היא בירת ישראל. אותה החלטה שאך לפני שבועיים גמר עליה את ההלל. אני רואה אותו בכנסת ואני אף פעם לא יודעת לאיזה יאיר לצפות. ליאיר הימני זה מה- BDS , ליאיר הדתי זה מהכותל או אולי ליאיר האנטי חרדי זה מהמתקפות.

גם ליו"ר העבודה גבאי לא חסר: הוא שכח, לא זוכר אם הוא ליכודניק. פעם ימין, פעם שמאל, פעם ליברל ופעם שמרן, פעם בעד שוק חופשי ופעם בעד עודף רגולציה. מעייף. רק לפני שבועיים אמר שהליכוד מפלגה מושחתת. למה? כי ראש הממשלה  מצוי בחקירה. ראוי להזכיר  לגבאי, שבהיותו מנכ"ל בזק לא רק נחקר, אלא נשלח לחמישה ימי מעצר בית.

האם זה עושה אותו מושחת? בוודאי שלא. חזקת החפות עומדת לכל אדם. לנתניהו כמו גם לגבאי. ובסוף ככה הם רוצים לזכות במרוץ!".



0 תגובות